Gapwaves medverkar på Aktiedagen i Göteborg och Redeye Tech Day i Stockholm

Gapwaves kommer att medverka vid Stora Aktiedagen på Svenska Mässan i Göteborg 12 november och på Redeye Tech Day på Scandic Haymarket i Stockholm 20 november. Vid evenemangen finns möjlighet att träffa representanter för Gapwaves samt lyssna på presentationer av VD Lars-Inge Sjöqvist. Presentationerna sänds även live via respektive arrangörs hemsida.

Stora Aktiedagen äger rum på Svenska Mässan i Göteborg på måndag 12 november. Gapwaves kommer finnas tillgängliga under hela dagen och företagspresentation kommer att hållas kl 14:50 i sal 4 respektive online via Aktiespararnas hemsida.

Tisdag den 20 november medverkar Gapwaves vid Redeye Tech Day på Scandic Haymarket på Hötorget i Stockholm. Evenemanget riktar sig främst till institutionella investerare och press och kräver anmälan. Presentationerna kommer även att sändas live genom Redeye’s hemsida. Gapwaves VD Lars-Inge Sjöqvist presenterar bolaget kl 10:00.

Mer information om Stora Aktiedagen på https://www.aktiespararna.se/aktiviteter/stora-aktiedagen-goteborg-2018

Mer information om Redeye Tech Day på https://www.redeye.se/events#/event/581071

För ytterligare information om Gapwaves AB se www.gapwaves.com eller kontakta:

Lars-Inge Sjöqvist, VD

Telefonnummer: 0736 84 03 56

E-post: lars-inge.sjoqvist@gapwaves.com

Per Andersson, CFO

Telefonnummer: 0709 39 53 27

E-post: per.andersson@gapwaves.com

Om Gapwaves AB

Gapwaves AB är sprunget ur forskning på Chalmers Tekniska Högskola och etablerades 2011 för att kommersialisera innovationer för effektiv trådlös kommunikation. I och med den exponentiellt ökande användningen av bild och video i mobila enheter uppkommer också ett ökande behov av högpresterande trådlösa system. Till dessa system utvecklar Gapwaves AB vågledar- och antennprodukter baserade på den patenterade Gap-vågledarteknologin. Bolagets marknader är främst som leverantör till telekom- bilradar- och mobiltelefonindustrin.

Gapwaves aktie (GAPW B) är föremål för handel på Nasdaq First North Stockholm med G&W Fondkommission som Certified Adviser.

Taggar: