Gold Town Games visar upp de första spelvyerna från World Hockey Manager

Gold Town Games bjuder in allmänheten till att ta del av ett första utkast på den grafiska designen och användargränssnittet för World Hockey Manager. Hädanefter finns det möjlighet att ta del av det pågående arbetet på www.goldtowngames.com/blog.

Pär Hultgren, VD

info@goldtowngames.com (allmänna frågor)
ir@goldtowngames.com (IR-frågor)

Om bolaget : Gold Town Games AB är ett spelutvecklingsbolag med säte i Skellefteå och fokus på sportmanagerspel för de två största mobila spelplattformarna.

Gold Town Games är ett spelutvecklingsbolag med säte i Skellefteå. Bolaget, som leds av VD Pär Hultgren, består av 20 personer med erfarenhet av free-to-play, som är den dominerande affärsmodellen i mobilspelsbranschen. Bolaget fokuserar på sportmanagerspel för de två största mobila plattformarna iOS (Apple) och Android (Google). Bolagets första speltitel, World Hockey Manager (WHM), lanserades globalt i slutet av 2017. Målsättningen är att fortsätta utveckla det populära hockeymanagerspelet och använda sin egenutvecklade teknik- och designplattform till fler managerspel inom lag- och arenasporter.