Smsguld lanserar ny webbplats

Idag lanserar www.smsguld.se sin nya webbplats. Målet med webbplatsen är att öka våra inköp och förenkla beställningar av guldpaket. Fokus har legat på att få besökarna att känna sig säkrare med att skicka guld via brev. Därför har vi byggt en helt ny webbplats för att tydliggöra våra villkor och lagt till fler undersidor som besvarar besökarnas frågor. Hela webbplatsen använder sig av SSL vilket gör att all trafik blir krypterad mellan besökaren och vår webbplats. Att sälja guld över internet är ett tryggt, smidigt och säkert sätt, vilket vi vill förmedla till våra kunder.

Smsguld.se var en av de första som började köpa in guld från privatpersoner över internet. Varumärket är väl inarbetat och vi har sedan vi förvärvade www.smsguld.se arbetat hårt för att marknadsföra oss nationellt genom radio, bloggar, Google och andra nyhetsplattformar. Med vår nya webbplats tar vi ytterligare steg framåt i rätt riktning, det ger oss möjligheten att etablera oss starkare och fortsätta ta större marknadsandelar.

GoldX har som affärsidé att bedriva handel med råvaror, huvudsakligen metaller, främst ädla genom sina varumärken www.stureguld.se, www.smsguld.se, www.guldpengar.se.