Görvälns Slott får utmärkelse i 2014 Tripadvisors Travellers' Choice Hotels Awards

Report this content

Görvälns Slott har valts ut av TripAdvisor som en vinnare i kategorin Bästa Hotell samt bästa Romantiska Hotell i 2014 Travellers’ Choice™ Awards, Under det 12:e året utmärkelsen delades ut placerades de bästa verksamheterna i världen i följande kategorier: Bästa hotell, Fyndhotell, B&B och värdshus, Familjehotell, Lyxhotell, Romantiska hotell och Mindre hotell.

Vinnarna av utmärkelsen Travellers’ Choice korades baserat på omdömen och åsikter från miljontals TripAdvisor-resenärer över hela världen.

- Vi är givetvis väldigt stolta och glada att komma med på Tripadvisors lista, speciellt när det är våra gäster som står för omdömena, säger Johan Eklund, som tillsammans med Maria Eklund designade och startade upp hotelldriften på Görvälns Slott och fortsätter.

- Det här ger oss dessutom motivation att höja vår målsättning och överträffa kundernas förväntningar än mer under 2014.

Gå till www.tripadvisor.se/TravelersChoice för att se samtliga vinnare av Travellers’ Choice 2014.

Om TripAdvisor

TripAdvisor ® är världens största resesida* där resenärer får hjälp att planera den perfekta resan. Hos TripAdvisor får du tips från resenärer och ett stort utbud av resealternativ och planeringsfunktioner med direktlänkar till bokningsverktyg. Webbplatserna under TripAdvisor-varumärket utgör tillsammans världens största reseforum med mer än 260 miljoner unika besökare varje månad** och över 125 miljoner omdömen och åsikter om fler än 3,1 miljoner boenden, restauranger och sevärdheter. Sidan finns i 34 länder i hela världen, inklusive Kina under daodao.com . TripAdvisor omfattar även TripAdvisor for Business som är en särskild avdelning som låter turistindustrin få kontakt med miljoner TripAdvisor-besökare varje månad.