Stockholms bästa hotell - när gästerna får rösta

I förra tillkännagav TripAdvisor att Görvälns Slott i Järfälla är det bästa hotellet i Stockholm i kategorin "Top Hotels" när Travellers’ Choice™ för hotell 2017 presenterades. I listan över Sveriges bästa hotell kom Görvälns Slott på en andra plats, endast slagen av Upper House i Göteborg.

Detta är det femtonde året som TripAdvisor utser världens populäraste verksamheter baserat på miljontals omdömen och åsikter insamlade under ett enda år från resenärer världen över. Vinnarna fanns i följande kategorier: populäraste hotellen, fynd, B&B och värdshus, lyx, bästa service och mindre hotell. Enastående service, värde och kvalitet utmärker vinnarna av Travellers’ Choice.

- Vi har mycket högt ställda mål gällande både kundnöjdhet och totalupplevelse på Görvälns Slott. Jag är väldigt stolt över alla medarbetare som bidrar till att Görvälns Slott klättrat på listan och nu nått en första plats bland alla hotellen i Stockholm. Det är med stor glädje vi ser att fler och fler gäster trivs hos oss och väljer att komma tillbaka, nu siktar vi på att bli nummer ett i Sverige 2018 säger en mycket stolt Johan Eklund, koncernchef för Independent Hotel Group AB.

- 2017 kommer att bli ett spännande år med invigning av nya fantastiska hotellrum samt vidareutveckling av Restaurang Galleriet, avslutar Johan.

Om TripAdvisor

TripAdvisor® är världens största reseforum* där resenärer får hjälp att planera och boka den perfekta resan. Hos TripAdvisor får du tips från miljontals resenärer och ett stort utbud av resealternativ och planeringsfunktioner med direktlänkar till bokningssystem som söker på hundratals webbplatser för att hitta de bästa hotellpriserna. Webbplatserna under TripAdvisor-varumärket utgör tillsammans världens största reseforum med mer än 350 miljoner unika besökare varje månad** och över 290 miljoner omdömen och åsikter om fler än 5,3 miljoner boenden, restauranger och sevärdheter. Webbplatserna finns i 47 länder runt om i världen.