Rikt fågelliv

Hjälp småfåglarna i höst med nyttiga fröer och nötter så får du ett rikt och spännande djurliv utanför fönstret.

Nytt för i år är våra storsäljare som kommer i pappersförpackning istället för plastförpackning. Vi tänker på miljön och ergonomin då vi har även handtag på våra nya påsar.

Lätt att bära, lätt att återvinna!

Artikelnummer Benämning Pris
1167196 JORDNÖTTER GG   LIMITED 10 KG 299,00 kr
1184611          HAMPFRÖ GG 5   KG                 199,00 kr
1167132 SOLROSFRÖ GG 5KG PAPP           119,00 kr
1184609 VILDFÅGELMIX GG 5 KG   PAPP         139,00 kr

Granngården är en riksomfattande butikskedja med 109 butiker runt om i Sverige. Under ett och samma tak hittar du som är djur- och trädgårdsintresserad eller villaägare ett brett sortiment. Vår försäljning sker genom butiker, postorder och e-handel. Våra rötter i det svenska lantbruket ger oss en unik kompetens inom växtodling och djurhållning. Kunskap som vi gärna delar med oss av.

Om oss

Om Granngården Granngården har varit en del av Sveriges historia sedan 1880. Vi är födda på landet och rotade i det svenska jordbrukssamhället. I över hundra år har vi varit en knutpunkt för svenska bönder. Genom vårt arv har vi bred kunskap i frågor som rör odling, djur och natur. Granngården vänder sig till alla människor som vill leva det jordnära livet. Med 112 butiker runt om i Sverige, samt vår e-handelsbutik, är vi den kunniga och hjälpsamma grannen som inspirerar och underlättar för människor som vill leva jordnära. Vi erbjuder rejäla produkter och tjänster, kloka råd och massor av inspiration. Vårt huvudkontor är placerat i Malmö. Vi har cirka 800 anställda och en omsättning på cirka 2 miljarder kronor per år.