Greater Than söker ny CFO

Greater Thans nuvarande ekonomiansvarig Aida Mesanovic lämnar sin tjänst fredagen, 10 november.

Arbetet med att hitta och anställa en ny CFO har inletts och en tillförordnad CFO är redan tillsatt.

Emma Tranevik, PR-ansvarig Greater Than
emma.tranevik@greaterthan.eu

Denna information är sådan information som Greater Than är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den för offentliggörande den 3 november 2017 kl. 16:00 CET.

Greater Than är ett IT-bolag som har utvecklat en bilförsäkringslösning, baserad på Artificiell Intelligens, som möjliggör individuell prissättning framför de traditionellt genomsnittliga priserna. Teknikplattformen Enerfy är en nyckelfärdig lösning som erbjuds till försäkringsbolag som vill digitalisera för att minska skadekostnader. Greater Than har sitt huvudkontor i Stockholm och är noterat på Nasdaq First North. Mangold Fondkommission är Greater Thans Certified Adviser. För mer information, besök: www.greaterthan.eu