Valberedning har utsetts i Guideline Geo AB (publ)

(NGM: GGEO) Guideline Geo AB (publ), noterat på NGM-Equity, meddelar att en valberedning har utsetts inför bolagets årsstämma 2018.

Valberedningen består av följande personer:

Per Håkan Börjesson, Investment AB Spiltan
Magnus Trast, Investment Aktiebolaget Chiffonjén
Thomas Boothe

Samtliga personer representerar större ägare.

Aktieägare som vill lämna förslag till valberedningen inför årsstämman 2018, kan skicka e-post till valberedningen via info@guidelinegeo.com eller alternativt skicka brev till valberedningen på nedanstående adress:

Valberedningen för Guideline Geo AB (publ)
c/o Guideline Geo AB
Löfströms Allé 6A
S-172 66 SUNDBYBERG

Mikael Nolborg
vd Guideline Geo AB (publ)
tel. +46 708 36 99 00

Guideline Geo AB  (publ) är världsledande inom området geoteknologi. Guideline Geo utvecklar och marknadsför lösningar inom fyra starkt tillväxande globala segment: Kartläggning av vattenförekomster, övervakning och kartläggning av miljöföroreningar, undersökning inför uppförande av byggnation och underhåll av infrastruktur samt undersökning och kartläggning vid gruvdrift och mineralutvinning.  I koncernen ingår MALÅ och ABEM med hög teknisk kompetens, innovativa lösningar och världsledande globala varumärken. Guideline Geos aktie är noterad på NGM Equity.

Taggar: