Inbjudan till press och aktiemarknad i samband med Gunnebo Industriers delårsrapport för januari-juni

Gunnebo Industrier AB publicerar sin delårsrapport för januari-juni 2007 klockan 08:25 CET tisdag 14 augusti och inbjuder till en telefonkonferens samma dag klockan 13:30 CET.

Under telefonkonferensen som hålls på engelska presenterar vd och koncernchef Christer Lenner samt ekonomi- och finansdirektör Tor Hansen rapporten och svarar på frågor.

För att delta i konferensen ring 08 505 201 14 ett par minuter före utsatt tid och ange lösenord ”GIAB”. Presentationsmaterial kan laddas ned från www.gunneboindustrier.se under förmiddagen 14 augusti.

En inspelning av presentationen kommer att finnas tillgänglig på 08 505 203 33 fram till och med 14 september. Ange kod ”761784”.