Inbjudan till press och aktiemarknad i samband med Gunnebo Industriers delårsrapport för januari-september

Gunnebo Industrier AB publicerar sin delårsrapport för januari-september 2007 onsdag 7 november och inbjuder till en telefonkonferens samma dag klockan 14:30 CET.

Under telefonkonferensen som hålls på engelska presenterar vd och koncernchef Christer Lenner samt ekonomi- och finansdirektör Tor Hansen rapporten och svarar på frågor.

För att delta i konferensen ring 08 505 201 14 ett par minuter före utsatt tid och ange lösenord ”GIAB”. Presentationsmaterial kan laddas ned från www.gunneboindustrier.se under eftermiddagen 7 november.

En inspelning av presentationen kommer att finnas tillgänglig på 08 505 203 33 fram till och med 7 december. Ange kod ”771928”.