Gunnebo publicerar delårsrapporten januari-mars den 26 april 2012

Säkerhetskoncernen Gunnebo publicerar delårsrapporten för perioden januari -mars 2012 torsdagen den 26 april klockan 14.00.

Pressmeddelandet, som inkluderar länk till hela rapporten, kommer att finnas tillgänglig på Gunnebos hemsida, www.gunnebogroup.com, strax efter publiceringen.

Välkommen till telefonkonferens den 26 april klockan 14:30

För att delta i Gunnebos telefonkonferens, vänligen registrera dig på nedanstående länk. Vid registreringen erhåller du telefonnummer och lösenord:

Program för telefonkonferensen:
14:25   Ring in till konferensen
14:30   Sammanfattning av rapporten av Gunnebos VD och koncernchef Per Borgvall samt ekonomi- och finansdirektör Bernt Ingman
14:55   Frågor och svar
15:15   Telefonkonferensen avslutas

Kopior av presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt 30 minuter innan konferensen på www.gunnebogroup.com. Från Gunnebo AB deltar VD och koncernchef Per Borgvall, ekonomi- och finansdirektör Bernt Ingman samt informationschef Karin Wallström.

Telefonkonferensen kan avlyssnas på Gunnebos hemsida från och med förmiddagen den 27 april.

Group Communications

Karin Wallström, Informationschef Gunnebo AB, tel. 010-209 5026, eller e-post: karin.wallstrom@gunnebo.com

www.gunnebogroup.com

Säkerhetskoncernen Gunnebo tillhandahåller effektiva och innovativa säkerhetslösningar till kunder i hela världen. Koncernen har 5 500 anställda i 31 länder i Europa, Asien, Afrika, Australien och Amerika och omsätter 5 100 Mkr. Vårt globala erbjudande är fokuserat på Bank Security & Cash Handling, Secure Storage, Entrance Control och Global Services.

Vi gör din värld säkrare.

Taggar:

Gunnebo-koncernen är en världsledande leverantör av säkerhetsprodukter, service och lösningar inom kontanthantering, tillträdeskontroll, säkerhetsskåp och valv och elektronisk säkerhet till banker, handeln, kollektivtrafik, offentliga- och kommersiella fastigheter samt industri- och högriskanläggningar. Koncernen har en årlig omsättning på 6 000 Mkr och 5 200 anställda i 28 länder i Europe, Middle East & Africa, Asia-Pacific och Americas samt ett nätverk av distributörer på ytterligare 100 marknader. Vi gör din värld säkrare.