Inbjudan till Gunnebos kapitalmarknadsdag i Stockholm den 23 november 2017

Gunnebo arrangerar kapitalmarknadsdag i Stockholm torsdagen den 23 november klockan 08.00 - 13.00.

Programmet kommer preliminärt att ha följande innehåll:

• En uppdatering av Gunnebos strategiska agenda
  • Presentation av Gunnebos största produktområden
  • Demonstration av Gunnebo Retail Solution, som ansluter säkerhetsprodukter och andra system inom detaljhandeln via en och samma plattform
  • Möjlighet att ställa frågor kring Gunnebos verksamhet

Kapitalmarknadsdagen, som hålls på Fotografiska, Stadsgårdshamnen 22, Stockholm kommer att starta med registrering 08.00 och frukostbuffé. Programmet håller sedan på mellan 8.30 och 13.00 och avslutas därefter med en gemensam lunch.

Anmälan görs på mejl till malin.serrander@gunnebo.com. Uppge gärna om du kommer att närvara på frukosten och/eller lunchen.

En webcast från dagen kommer att publiceras på www.gunnebogroup.com.

Varmt välkommen till Gunnebos Kapitalmarknadsdag den 23 november 2017.

Karin Wallström Nordén, Informationsdirektör Gunnebo AB, tel. 010-2095 026, e-post karin.wallstrom@gunnebo.com, eller

Malin Serrander, IR-assistent Gunnebo AB, tel. 010-2095 041, e-post malin.serrander@gunnebo.com

Gunnebo-koncernen är en världsledande leverantör av säkerhetsprodukter, service och lösningar inom kontanthantering, tillträdeskontroll, säkerhetsskåp och valv och elektronisk säkerhet till banker, handeln, kollektivtrafik, offentliga- och kommersiella fastigheter samt industri- och högriskanläggningar.

Koncernen har en årlig omsättning på 6 100 Mkr och 5 400 anställda i 28 länder i Europe, Middle East & Africa, Asia-Pacific och Americas samt ett nätverk av distributörer på ytterligare 100 marknader.