Tidigare Public Affairs-chefen på Vattenfall till Hallvarsson & Halvarsson

Hallvarsson & Halvarsson förstärker sitt team inom Public Affairs med Oskar Ahnfelt.
Oskar kommer närmast från Vattenfall, där han de senaste åren varit ansvarig för Public & Regulatory Affairs i Sverige.

- Vi är mycket glada över att välkomna Oskar till Hallvarsson & Halvarsson. Public Affairs är en växande del av vår verksamhet och vi ser fram emot att med denna förstärkning kunna utveckla vår rådgivning ytterligare inom energiområdet, säger Johan Ramsten, Managing Partner för Hallvarsson & Halvarsson.

- Det ska bli oerhört roligt att komma till Hallvarsson & Halvarsson i en mycket spännande tid. Energibranschen i Sverige är mitt inne i en stor förändring och det är många avgörande frågor och osäkerhetsfaktorer som energibranschen kommer att behöva förhålla sig till de närmaste åren, säger Oskar Ahnfelt.

Oskar börjar på H&H 18 januari.

Kontakt:
Johan Ramsten
Telefon: 0709 - 711285
E-post: Johan.ramsten@halvarsson.se

Oskar Ahnfelt
Telefon: 0730 - 975303

Hallvarsson & Halvarsson är en ledande kommunikationsrådgivare inom Financial & Corporate
Communication, Corporate Marketing samt Public Affairs.
H&H har mer än 70 medarbetare och är
medlem i AMO, det ledande globala nätverket inom strategisk och finansiell kommunikation samt
har ett samarbete med Interel Group, rådgivare inom Public Affairs och European Affairs.

Hallvarsson & Halvarsson är en del av Hallvarsson & Halvarsson Group som samlar Sveriges främsta
kommunikationskompetens i tre ledande kommunikationsbyråer, Hallvarsson & Halvarsson, Comprend
och Springtime. I gruppen arbetar 150 konsulter med att bistå kunder i över 10 länder. H&H Group har
två kontor i Stockholm, ett i London och finns representerade i Lissabon och Milano.

För mer information www.halvarsson.se