Semla gav barnavdelningen 15 000 kronor

Tidigare i år erbjöd Halmstads Fastighets AB halmstadsborna att köpa en specialgjord semla till förmånligt pris i samarbete med Paulssons konditori.

För varje såld semla gick tre kronor till barnavdelningen på Länssjukhuset i Halmstad.   Tisdagen den 6 mars kl. 14.30 överlämnade HFAB:s ordförande Kjell Helgesson behållningen efter försäljningen, totalt 15 000 kronor till företrädare för barnavdelning 62 på Länssjukhuset i Halmstad.
För ytterligare information: Magnus Weberg, marknadsansvarig, 070-697 49 46 eller Anders Thorén, affärsutvecklings- och kommunikationschef, 070-2493984.

Om oss

HFAB är ett modernt bostadsföretag med stolta anor och stor framtidstro. Vårt bolag har verkat i över 70 år, sedan 1942, och är ett av Halmstads kommun helägda aktiebolag. Med 9 800 hyresrätter, 300 lokaler och en mängd garage- och fordonsplatser, är vi den största och marknadsledande aktören på Halmstads fastighetsmarknad. Därigenom är vi också en drivande part i många utvecklingsfrågor – till gagn för såväl kommunen som människorna som bor och verkar inom dess gränser.