Handels presenterar avtalskrav

Onsdagen den 27 januari presenterar Handels sina krav inför förhandlingarna med Svensk Handel om nya kollektivavtal för butiks- och lageranställda. Kraven presenteras på en presskonferens klockan 14 på Handels förbundskontor på Sveavägen 90 i Stockholm.

Tid: Onsdagen den 27 januari klockan 14

Plats: Handelsanställdas förbund, Sveavägen 90, Stockholm.

Medverkande:

Susanna Gideonsson, förbundsordförande

Tommy Tillgren, 1:e vice ordförande

Linda Palmetzhofer, 2:e vice ordförande

Per Bardh, avtalssekreterare

OBS! Pressträffen är endast avsedd för journalister

För mer information och anmälan kontakta:

Jon Andersson, pressekreterare Handels 010-450 89 80

jon.andersson@handels.se