Handels utser handelns bästa arbetsplats

Tisdag den 24 november delar Handels ut pris till handelns bästa arbetsplats. Media är välkomna att närvara vid prisutdelningen.

Ingen arbetsplats är bättre än sina arbetstagare, fackliga företrädare eller chefer. Därför vill Handels nu uppmärksamma handelns bästa arbetsplats genom ett nyinrättat pris. Sedan i somras har handelsmedlemmar haft möjlighet att nominera sin arbetsplats. Av totalt 31 nomineringar kommer en vinnare att presenteras under en prisceremoni i Folkets hus i Stockholm på tisdag den 24 november. Media är välkomna att vara med när Handels förbundsordförande Susanna Gideonsson delar ut priset.

Tid: Tisdag den 24 november kl. 14

Plats: Folkets Hus, Stockholm. Sal FH 307

Medverkande: Handels förbundsordförande Susanna Gideonsson

Representanter för det vinnande företaget