Pressinbjudan: Bidrag istället för jobb? En granskning av regeringens arbetsmarknadspolitik för unga

Vilka effekter har den sänkta arbetsgivaravgiften för unga fått inom privat tjänstesektor? Fackförbunden Handels och Hotell-och restaurang presenterar en rapport om effekterna av regeringens generella sänkning av arbetsgivaravgiften för unga.

TID OCH PLATS Tid: Torsdag 8 juli 2010 kl. 13:00 - 14:30.
Plats: Restaurang Hamnplan 5, Visby.

MEDVERKANDE • Lars-Anders Häggström, ordförande Handels • Ella Niia, ordförande Hotell- och restaurangfacket • Jennie Nilsson, riksdagsledamot (S) • Hillevi Engström, riksdagsledamot (M) • Johanna Palmström (moderator)

Ingen föranmälan behövs. Välkomna!

För ytterligare pressinformation: Serkan Köse, pressombudsman Handels, 072-210 65 10 Lovisa Lagerström Lantz, Kommunikationschef HRF, 070-592 45 46