Havsfrun Investment AB: Beräknat substansvärde per aktie 31 mars 2013: 25,27 kr

Det totala substansvärdet ökade med 0,9 % under mars

Beräknat substansvärde per aktie den 31 mars 2013: 25,27 kr (28 februari 2013: 25,05 kr)

Totalt substansvärde, eget kapital, är beräknat till 305,9 mkr (28 februari 2013: 303,3 mkr)

Den 31 december 2012 var Havsfruns substansvärde 24,49 kr per aktie

Bolagets egna nedskrivning av Avvecklingsportföljen uppgår per den 31 mars 2013 till 4 631 999 kr (4 601 741 kr föregående månad).

För ytterligare information, vänligen kontakta Claes Werkell, VD Havsfrun Investment AB, telefon: 08-506 777 00.
Informationen är sådan som Havsfrun Investment AB skall offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden och/eller lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande den 11 april 2013 kl. 14.30