Rättelse: Hemköp ökade försäljningen med 8,6 procent i februari

Rättelse: Hemköp ökade försäljningen med 8,6 procent i februari Under februari månad ökade Hemköpskedjan försäljningen inklusive moms med 8,6 procent till 481 (443) mkr. Ackumulerat under 2000 har försäljningen inklusive moms ökat med 7,3 procent till 979 (912) mkr. Frågor besvaras av: Hemköpskedjan AB Tel 023-589 00 Håkan Matz, verkställande direktör Dan Lundqvist, ekonomi- och finansdirektör Bengt Andersson, marknadsdirektör ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/15/20000315BIT00580/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/15/20000315BIT00580/bit0002.pdf