Inbjudan till press- och analytikerträff

Den 16 augusti 2011 presenterar Hemtex delårsrapporten för januari – juni 2011 och vill med anledning av detta bjuda in till en press- och analytikerträff i Borås. Presskonferensen kan även följas via telefon med möjlighet att ställa frågor.

Tid: 08.00-09.00, den 16 augusti 2011

Plats: Hemtex huvudkontor i Borås, Druveforsvägen 8. För medverkan via telefon ring 08-505 597 72 cirka 10 minuter före press- och analytikerträffen startar.

Medverkande: Peder Larsson, tf. vd och Ulf Segerström, ekonomi- och finanschef.

Delårsrapporten offentliggörs klockan 07.00 den 16 augusti. Presentationsmaterialet inför press- och analytikerträffen kommer att finnas tillgängligt på www.hemtex.com/sv/ir/Presentationer/ klockan 07.30.

Anmälan görs till Manuel Ferrer per e-post: manuel.ferrer@hemtex.se eller per telefon 0706-66 02 59.

Välkommen!