Ny tidpunkt för Hemtex press- och analytikerträff

Med anledning av att Hemtex huvudägare Hakon Invest ändrat rapportdag tidigareläggs presentationen av delårsrapporten för det första kvartalet 2013. Ny tidpunkt för press- och analytikerträffen är måndagen den 29 april kl. 09.00. Presentationen kan följas per telefon med möjlighet att ställa frågor.

• Tid: 09.00-10.00, den 29 april 2013
  • Telefon: +46 (0) 8 99 92 12. Kod: 479351
  • Medverkande: Peder Larsson, tf. vd och Ulf Segerström, ekonomi- och finanschef

Delårsrapporten offentliggörs omkring klockan 07.00 måndagen den 29 april 2013.

För mer information, kontakta vår presschef Manuel Ferrer på manuel.ferrer@hemtex.se eller 070-6660259.