Hettich Skandinaviska återkommer till Trädagars

Den 28-31 augusti är Hettich Skandinaviska tillbaka på mässgolvet under Trädagars i Jönköpings län. Med uppgraderade klassiker och nya innovativa produkter att visa marknaden.

Den skogsnära branschmässan Trädagars samlar landets starkaste leverantörer och utställare inom träbearbetning på fem platser inom fyra mils radio i Jönköpings län. Hettich Skandinaviska ställer ut på både Mared och SIT under samtliga mässdagar.

–Trädagars är en mycket viktig mässa för oss, både för att möta branschkollegor och kunder och få möjlighet att visa våra produkter i sitt naturliga sammanhang. Vi har varit mycket nöjda med tidigare års utfall och därmed är det självklart att återkomma, säger Ulf Svensson, VD på Hettich Skandinaviska.

Hettich Skandinaviska har med sig beprövade nyckelprodukter som innovativa nyheter: uppgraderade gångjärnsserien Sensys, plattformskoncepten ArciTech och InnoTech, skjutdörrssystemet TopLine M och nya Push to Open.