Hettich Skandinaviska lägger beslag på mässgolvet

Hettich Skandinaviska är tillbaka på Trädagars. Den 1-4 september finns de på plats för att visa uppgraderade klassiker och nya innovativa beslag.

Trädagars är en årligen återkommande mässa i Jönköpings län, som sammanför utställare och besökare inom en sträcka på fyra mil. Mässan arrangeras av några av Sveriges ledande leverantörer av träbearbetningslösningar som tillsammans med ett antal medutställare, däribland Hettich Skandinaviska, presenterar de senaste produkterna och trenderna inom träbearbetning och teknik. Hettich finns på plats under samtliga mässdagar och ställer ut på såväl Mared i Huskvarna som på Ejderstedts i Tenhult och Thomas Frick AB i Nässjö.

-Trädagars är ett mycket spännande mässkoncept som vi absolut inte vill missa. Fjolårets deltagande gav många ringar på vattnet och vi hoppas att året ger lika många nya kontakter och affärer, säger Ulf Svensson, VD på Hettich Skandinaviska.

Bland de produkter som Hettich Skandinaviska valt att visa på årets mässa märks skjutdörrsystemen Topline M och Slidline M, plattformskoncepten ArciTech och InnoTech, gångjärnet Sensys med utökad vidvinkel samt nya skenan Quadro 4D.

-Vi ser även mässan som ett utmärkt tillfälle att träffa branschkollegor och som en energifylld start på hösten, avslutar Ulf Svensson.