Hettich tar nyheter och klassiker till Trädagars

Jönköping, 2014-08-19. Hettich Skandinaviska finns på plats på Trädagars den 2-5 september. För att visa nyheter såväl som starkt etablerade produkter.

Hettich Skandinaviska ser det som en självklarhet att ställa ut under Trädagars i Jönköpings län. Mässan, omfattande ett område på fyra mils area, ger möjlighet att visa produkterna i sin naturliga miljö.
-Vi kommer att ställa ut tillsammans med våra branschkollegor för att tydligt visa hur våra produkter kan integreras i olika möbler och inredningsmiljöer, säger Ulf Svensson, VD på Hettich Skandinaviska.

En av de nya produkter som presenteras på Trädagars är ArciTech, ett exklusivt plattformskoncept anpassat efter moderna möbeltillverkares höga krav på design, funktion och kvalitet.Bland övriga produkter märks populära skjutdörrssystemen Topline M och Slideline M, helhetskonceptet InnoTech Färdig Låda, det tysta gångjärnet Sensys samt Hettich sortiment av RFID-lås.
-Det finns många intressanta mässor men i år har vi valt att sätta stort fokus på Trädagars, en viktig plattform för oss att möta våra intressenter på, på, avslutar Ulf Svensson.