Hettich tar prisbelönta produkter till Trädagars

Den 6 - 8 september är Hettich återigen utställare på Trädagars. Mässan tar plats på fyra orter i Jönköpings län inom en radie på fyra mil och är fördelad hos fem ledande företag inom träbearbetning. Hettich finns på plats som utställare hos Mared i Jönköping och hos S.I.T. i Tenhult.

Trädagars är ett starkt och årligen återkommande mässkoncept som drivs av fem ledande företag inom träbearbetning. På mässan samlas de starkaste leverantörerna för att visa upp maskiner, produkter, innovationer och för att ge en inblick i framtidens produktionstekniker. Sedan flera år tillbaka har Hettich varit utställare på mässan och i år är inget undantag.

– För oss är Trädagars en av årets stora mässhöjdpunkter. Dels för att vi träffar kunder och branschkollegor samtidigt som vi får chansen att knyta nya kontakter och visa upp våra produktnyheter, säger Ulf Svensson, VD på Hettich Skandinaviska.

Till mässan har Hettich med sig ett flertal produkter. Bland annat den prisbelönta gångjärnsserien Sensys, skjutdörrssystemet TopLine M och plattformskoncepten ArchiTech och InnoTech. Förvaringslösningar och produkter som förenklar vardagen.