Nytt showroom på Hettich Skandinaviska

Jönköping, 2012-11-15  Hettich showroom på det skandinaviska huvudkontoret i Jönköping har fått ny färg och form. Hettich produkter presenteras på ett överskådligt sätt och besökarna ges möjlighet att se och känna på dem.

Smarta kökslösningar, effektiva gångjärn och nya skjutdörrsystem får sin rätta plats i Hettich nya showroom i Jönköping.

-Det bästa sättet för oss när vi ska förklara hur en produkt fungerar och används är att visa den. Vi har sedan flera år tillbaka haft ett mindre showroom men nu har det utökats och förfinats, säger Ulf Svensson, VD på Hettich Skandinaviska.

Det nya showroomet visar bland andra Hettich populära produkter, Sensys och InnoTech. Köks- badrums- och kontorsmiljöer som har den senaste inredningen och förstås, integrerad belysning från Hettich ljusvärld. Under nästa år kommer showroomet även att utökas med nya produktserien ArciTech.

Press är välkomna att besöka Hettich Skandinaviska och se det nya showroomet på Bultvägen 4 i Jönköping.

Gabriella Fäldt
gabriella.faldt@kompago.se