Push to Open Silent för skåpsluckor

Nu har Hettich utvecklat sitt sortiment av Push to Open Silent och kan även erbjuda smarta lösningar för mjukt stängande skåpsluckor.

Med ett lätt tryck öppnas skåpsluckan upp automatiskt till en vinkel som gör det lätt att öppna hela vägen. Med samma lätta tryck kan skåpsluckan stängas. Förutom bekvämare förvaring ger systemet även möjligheten att inreda med skåpsluckor utan varken knoppar eller handtag. Vilket kan ge varje rum en avskalad och skandinavisk känsla. Allt är möjligt tack vare Hettichs smarta Push to Open Silent för gångjärn.

I Hettichs breda sortiment finns Push to Open Silent för såväl vanliga som extra långa och tunga skåpsluckor. Systemen kan borras eller skruvas i möbeln.
–Av gensvaret från marknaden att döma är det helt rätt att satsa på denna utveckling av vårt populära system, avslutar Ulf Svensson, VD på Hettich Skandinaviska.