Årsredovisning 2012

Hexagons årsredovisning finns nu tillgänglig på bolagets hemsida www.hexagon.com. Tryckt version av årsredovisningen kommer börja distribueras till bolagets aktieägare inom kort och finns dessutom att beställa från Hexagons huvudkontor eller via bolagets hemsida.

Som tidigare har kommunicerats hålls Hexagons årsstämma den 13 maj klockan 17:00 på Operaterrassen, Karl XII:s Torg i Stockholm. Anmälan om deltagande skall ske senast den 7 maj.

För ytterligare information kontakta:
Mattias Stenberg, Vice President Strategy & Communications, Hexagon AB,
08 601 26 27, ir@hexagon.com

Hexagon (NASDAQ OMX Stockholm: HEXA B) är en ledande global leverantör av design-, mät- och visualiseringsteknologi. Våra kunder kan designa, mäta och positionera objekt samt bearbeta och presentera data för att ligga steget före i en föränderlig värld. Hexagons lösningar ökar produktiviteten, höjer kvaliteten och möjliggör snabbare, bättre operativa beslut, sparar tid, pengar och resurser. Hexagon har nära 14 000 medarbetare i mer än 40 länder och en nettoomsättning om cirka 2 400 MEUR. Våra produkter används i en lång rad branscher, t.ex. surveying, kraft och energi, flyg och försvar, säkerhet, bygg och anläggning samt tillverkning. Läs mer på www.hexagon.com.

Taggar: