Följ Hexagons kapitalmarknadsdag 2018 på webben

Som tidigare meddelats hålls Hexagons kapitalmarknadsdag den 13 juni i Las Vegas, Nevada, USA. Under kapitalmarknadsdagen kommer vd och koncernchef Ola Rollén, tillsammans med andra medlemmar i koncernledningen, presentera Hexagons syn på marknadstrender, affärsläget och ge en uppdatering kring Hexagons tillväxtmöjligheter och strategi.

De som inte kan medverka på plats kan följa presentationerna live samt i efterhand på hexagon.com. Följ webcasten här.

Webcasten blir aktiv kort före klockan 15.30 PDT, 13 juni.

Presentationsmaterialet kommer också finnas tillgängligt på Hexagons hemsida.

För mer information, kontakta:
Maria Luthström, Investor Relations Manager, Hexagon AB, +46 8 601 26 27, ir@hexagon.com
Kristin Christensen, Chief Marketing Officer, Hexagon AB, +1 404 554 0972, media@hexagon.com

Hexagon är en global ledare inom digitala lösningar som skapar autonoma anslutna ekosystem, ett tillstånd där data sömlöst sammankopplas genom den fysiska världen till den digitala, med intelligens inbyggd i alla processer.

Hexagons industrispecifika lösningar drar nytta av domänexpertis inom sensorteknologi, mjukvara och dataorkestrering för att skapa Smart Digital Realities™ som förbättrar produktivitet och kvalitet inom tillverkning, infrastruktur, säkerhet och mobilitetsapplikationer.

Hexagon (Nasdaq Stockholm: HEXA B) har cirka 18 000 anställda i 50 länder och en nettoomsättning om cirka 3 500 MEUR. Läs mer på hexagon.com och följ oss @HexagonAB