Ny VD i Hexagon

Ny VD i Hexagon Ola Rollén har utsetts till VD och koncernchef i Hexagon. Ola Rollén är VD för Sandvik Specialty Steels och har tidigare bland annat varit VD för Kanthal. Landskrona den 24 mars 2000 HEXAGON AB (publ) För ytterligare information kontakta: Melker Schörling, Styrelsens ordförande, Hexagon AB, tel 08 - 614 39 30 Ola Rollén, tel 026 - 26 36 28 Claes Lindkvist, Vice President Investor Relations, Hexagon AB, tel 0418 - 44 92 05 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/24/20000324BIT00130/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/24/20000324BIT00130/bit0002.pdf