Inbjudan till presslunch ny VD Hi3G

Inbjudan Stockholm 2001-02-27 Ny VD för Hi3G Välkommen till en informell presslunch på onsdag den 28 februari kl.12.00 i Arkitekturmuseet, som ligger i Moderna Museet på Skeppsholmen. Då får ni tillfälle att träffa och prata med den nytillträdde VD:n för Hi3G. Hi3G's ambition är att vara Sveriges ledande UMTS-operatör med innovativa tjänster för den tredje generationens mobil kommunikation och att etablera ett nät med hög kvalitet. Senast den 1 januari 2002 kommer Hi3Gs tjänster att finnas tillgängliga på den svenska marknaden och vid utgången av 2003 kommer nätet ha nått full befolkningstäckning. Hi3G är ett joint venture mellan Hutchison Whampoa Ltd. (60%) och Investor AB (40%). Med vänlig hälsning Björn Svedberg, styrelseordförande Hi3G Lokal: Olssons Hylla, 1 trappa upp i Arkitekturmuseet, som ligger till höger direkt innanför Moderna Museets stora entré. Parkeringsmöjligheter finns utanför Moderna Museet, Skeppsholmen. Anmälan: För att vi enklare skall kunna boka för lunchen för rätt antal personer vänligen anmäl Din närvaro till Lena Berg med e-post, lena.berg@kreab.com, eller ring 0733-34 40 32. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/02/27/20010227BIT00070/bit0003.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/02/27/20010227BIT00070/bit0003.pdf