Hifab tillsätter ny chef för Malmökontoret & expanderar med fyra konsulter

Hifab har tillsatt Björn Ståhle som ny chef för Malmökontoret. Björn är en av våra kompetenta trotjänare som från den 1 juni har klivit in i en ny roll med ansvar för verksamheten i Skåne.

Samtidigt förstärks Malmökontoret med fyra konsulter med kompetens inom projekt-, projekterings- och byggledning men även tidiga exploateringsskeden och installationssamordning. Anders Eson Welin tillträder direkt efter semestern en tjänst som gruppledare för hus- och installationsgruppen. Stefan Öman, Emil Ly och Martin Håkansson tillträder sina tjänster med inriktning mot husbyggnation och installation i juni respektive augusti.

Vi hälsar våra nya kollegor varmt välkomna till oss och ser fram emot fortsatt utveckling och expansion inom våra kompetensområden Anläggning, Hus och Installation.

CEO Patrik Schelin Hifab Group AB

Hifab erbjuder projektledning och rådgivning globalt för hållbar utveckling. Hifab grundades redan 1947 och är noterat på NASDAQ OMX First North. Koncernen har ca 400 medarbetare fördelade på 10 kontor i Sverige och 3 dotterbolag utomlands. Hifabs är verksamt inom bygg, miljö och bistånd och omsätter ca 450 MSEK. Hifabs Certified Adviser är Remium Nordic AB.