Ny chef för koncernstab Personal

Ny chef för koncernstab Personal Holmens personaldirektör Ingalill Landfors avgår med pension den 28 februari 2001. Thommy Haglund har utsetts till ny personaldirektör och chef för koncernstab Personal. Haglund är f n personalchef inom ABB Contracting AB och tillträder den nya befattningen i maj. För ytterligare information, kontakta gärna: Holmens VD och koncernchef Per Ericson, tel 08 - 666 21 00. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/02/26/20010226BIT00730/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/02/26/20010226BIT00730/bit0002.pdf

Holmen är en skogsindustrikoncern som tillverkar kartong, papper och trävaror och bedriver verksamhet inom skogsbruk och energi. 2016 uppgick Holmens omsättning till 15,5 Mdr och antalet medarbetare till cirka 3 000. Aktien är noterad på Nasdaq Stockholm, Large Cap. För mer information, besök oss på holmen.com