Handelsstop i AB Novestra

Handelsstopp i AB Novestra AB Novestra har handelsstoppats på bolagets begäran. Ytterligare information väntas omkring kl 12.00 idag den 2 mars 2000. Handeln beräknas återupptas kl 13.00 idag den 2 mars 2000. Novestra är ett riskkapitalbolag med fokus på investeringar i tillväxtbolag. Bland Novestras nuvarande investeringar finns Boxman, Bredbandsbolaget, E*Trade, FanGlobe.com, IQUITY, Jupiter Com., Mobilestop.com, NetCap, NetTime, NetSurvey, PowerNet, Recollections Inc. Novestras aktier är inofficiellt noterade genom Hagströmer & Qviberg Fondkommission AB. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/02/20000302BIT00220/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/02/20000302BIT00220/bit0002.pdf