Inlösen av aktier i H&Q

Inlösen av aktier i H&Q Anmälningsperioden för Hagströmer & Qviberg ABs (publ) ("H&Q") inlösen löpte ut den 2 november 1999. * Totalt har 2.004.987 aktier anmälts för inlösen, motsvarande en anslutningsgrad om 98,6% * Totalt belopp för inlösen blev 150,4 MSEK * Efter inlösen uppgår antalet aktier i H&Q till 14.257.408 aktier * Utbetalning av inlösenlikviden beräknas ske i slutet av november 1999 Frågor besvaras av: Stefan Dahlbo, verkställande direktör, Hagströmer & Qviberg AB, tel 08-696 17 00 ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1999/11/09/19991109BIT00310/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/11/09/19991109BIT00310/bit0002.pdf