HSB Malmö visar tillsammans med samarbetspartners upp sina tjänster på en mässa för alla bostadsrättsföreningar

Pressmeddelande

Imorgon fredag och nu på lördag har HSB Malmö mässa för alla bostadsrättsföreningar i Malmö med omnejd. Här visar HSB Malmö upp alla de tjänster som erbjuds bostadsrätts- föreningar för att styrelsearbetet skall kunna sköttas professionellt och därigenom bidra till att medlemmarna känner trygghet i sitt boende.

Tjänsterna visas upp tillsammans med samarbetspartners. Deltagarna kan också lyssna på professionella föreläsningar de aktuella dagarna med experter på allt från styrelsearbete till energi. Nordea och Swedbank är på plats för att ge den allra senaste informationen kring ränteläge och framtida utsikter.

Brf-mässan är öppen på Hilton i Malmö, vid Triangeln kl 10-18 på fredagen och kl 10-14 på lördagen.

Avsändare Bengt Skånhamre, informationschef, mobil 0708-70 55 35

HSB Malmö är en av 33 självständiga HSB-föreningar i landet. Bildades 1925 och är en medlemsägd kooperativ ekonomisk förening med verksamhet i Malmöregionen. HSB Malmö har drygt 40 000 medlemmar. I tjänsteutbudet ingår såväl administrativa som tekniska förvaltnings- och konsulttjänster. Förvaltningen omfattar drygt 30 000 bostadsrätter och drygt 1 600 hyresrätter, däribland Malmös nya landmärke HSB Turning Torso.