Hufvudstaden har de nöjdaste kunderna igen!

Hufvudstaden har tillsammans med de större fastighetsbolagen i Sverige deltagit i en kundnöjdhetsundersökning, Fastighetsbarometern med Nöjd Kund Index. Undersökningen visar att Hufvudstaden har branschens nöjdaste kunder1). Hufvudstaden har deltagit fyra gånger och varje gång placerat sig främst. "Det är glädjande för bolaget och för våra medarbetare att ännu en gång ha fått denna utmärkelse. Jag vill också passa på att tacka våra kunder. Vi skall nu arbeta för att bli ännu bättre nästa år", säger Ivo Stopner, verkställande direktör i Hufvudstaden. Stockholm den 10 november 1999 HUFVUDSTADEN AB (publ) Ivo Stopner Verkställande direktör Frågor besvaras av Ivo Stopner eller Bo Wikare, telefon 08-762 90 00. 1) Utöver Hufvudstaden var Amplion, AP Fastigheter, Castellum, Diligentia, Diös, Drott, Länsförsäkringar/Wasa Fastighet, NCC, Skandia Fastighet, SEB Fastighet, SPP Celexa, Stenvalvet och Vasakronan med i undersökningen.