Årets Julklapp presenteras för tjugoåttonde året

HUI Research bjuder in till presskonferens och frukost

När:                 Tisdagen den 24 november kl 07.45.

Var:                 HUI Research, plan 3, Kungsgatan 27, Stockholm (porttelefon)

HUI Research är experterna inom handel och turism. Vi är inte knutna till någon enskild detaljhandelsbransch eller producent. Vi har mycket god kännedom om svensk detaljhandel och gör oberoende bedömningar av detaljhandelns förutsättningar och enskilda branschers utveckling.

Sedan 1988 har Årets Julklapp korats varje år i november då HUI Research också presenterar julhandels-prognosen. Årets Julklapp har utvecklats till att bli en uppmärksammad och uppskattad tradition som bidrar till att öka julstämningen i en annars ganska grå och tråkig novembermånad.

Pressmeddelande skickas kl 08.00.

www.aretsjulklapp.se
www.hui.se

Lena Larsson, VD HUI Research AB: 08-762 72 89, lena.larsson@hui.se
Carin Blom, Konsult HUI Research AB: 08-762 72 99, carin.blom@hui.se
Michael Cronholm, Konsultchef HUI Research AB: 08-762 72 81, michael.cronholm@hui.se
Martin Karlsson, Senior konsult HUI Research AB: 031-759 50 02, martin.karlsson@hui.se

HUI Research AB erbjuder, genom konsult- och forskningsverksamhet, kvalificerade beslutsunderlag och rådgivning inom handel, turism, konsumtion och samhällsekonomi till näringsliv och offentlig sektor. HUI Research AB har kontor i Stockholm och Göteborg. www.hui.se.