Human Care HC AB - Extra bolagsstämma den 23 juli 2003

Human Care HC AB - Extra bolagsstämma den 23 juli 2003 Vid Human Cares bolagsstämma i Staffanstorp invaldes Åke Fredriksson i bolagets styrelse. Övriga ledamöter kvarstår och styrelsen består därför numera av sex ledamöter. Styrelsen informerade om att byte av noteringsplats från Aktietorget till Stockholms-börsens O-lista beräknas ske under augusti. Exakt datum för noteringen kommer att meddelas snarast. Vidare beslöts att vid nästa ordinarie bolagsstämma tillsätta en nominerings- och arvodeskommité. Lund den 23 juli 2003 Styrelsen ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/24/20030724BIT00100/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/24/20030724BIT00100/wkr0002.pdf