• IBS/

Inbjudan till telefonkonferens angående IBS rapport för januari-juni 2004

Inbjudan till telefonkonferens angående IBS rapport för januari-juni 2004 Med anledning av offentliggörandet av IBS delårsrapport för perioden januari-juni 2004, som publiceras vid 9-tiden den 16 juli, bjuder företaget in till telefonkonferens. Telefonkonferensen äger rum fredagen den 16 juli kl. 11.00. Medverkande från IBS är Magnus Wastenson, VD och koncernchef, Per-Arne Sendrén, Finansdirektör samt John Womack, Informationschef. Vänligen ring in till konferensen fem minuter före utsatt starttid för att underlätta att konferensen startar i rätt tid. För att delta, ring 08-505 20 114. (Observera att riktnumret måste användas.) För mer information, kontakta Helena Magnusson per email helena.magnusson@ibs.net eller per telefon 08-627 24 01. Välkomna! Magnus Wastenson VD och koncernchef, IBS AB IBS AB, (XSSE: IBS B) är en ledande leverantör av affärssystem för hantering av varuförsörjning, kundrelationer och ekonomistyrning riktade främst till distributörer och tillverkande företag. IBS huvudsakliga fokus är på medelstora och stora distribuerande företag samt säljande och tillverkande företag inom internationella koncerner, speciellt sådana verksamma inom läkemedel, elektronik, industrikomponenter, fordonsindustri, maskiner, industriella förnödenheter och konsumentkapitalvaror. För mer information, besök gärna www.ibs.net ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/12/20040712BIT20560/wkr0010.pdf Inbjudan till telefonkonferens