Information från IBS angående kvartalsrapport och telefonkonferens

Information från IBS angående kvartalsrapport och telefonkonferens IBS kvartalsrapport för perioden april-juni 2003 offentliggörs ca kl 09.00 den 22 juli. Kvartalsrapporten kommenteras i en efterföljande telefonkonferens för kapitalmarknadens aktörer (s.k. call-in conference) kl 10.00. Anmälan till telefonkonferensen sker till Kerstin Sandberg, tel. 08-627 2401 eller kerstin.sandberg@ibs.se Medverkande från IBS AB är Magnus Wastenson, VD och Per-Arne Sendrén, vVD och Finansdirektör.. Om någon av marknadens internationella aktörer deltar kommer telefonmötet att hållas på engelska. För mer information, kontakta: Magnus Wastenson, VD, IBS AB Per-Arne Sendrén, vice VD och Tel: +46 (0)8 627 2515 finansdirektör, IBS AB Mobil: +46 (0)70 627 2515 Tel: +46 (0)8 627 2360 magnus.wastenson@ibs.se Mobil: +45 (0)70 627 23 60 Per-arne.sendren@ibs.se IBS AB är en ledande leverantör av affärssystem för varuförsörjning, ekonomistyrning och hantering av kundrelationer, riktade främst till distributörer och tillverkande företag. IBS huvudsakliga fokus är på medelstora och stora grossister samt säljande och tillverkande företag inom internationella koncerner, speciellt sådana verksamma inom läkemedel, elektronik, industrikomponenter, fordonsindustri, maskiner, industriella förnödenheter och konsumentkapitalvaror. IBS har ca. 5 000 kunder, bland andra ledande företag såsom Volvo, Miele, Nautor's Swan, Nintendo of Europe, Galexis, Ciba Vision, Maxell, ABB, Expert, Cartier och Lear Corporation. För mer information, besök gärna www.ibs.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/16/20030716BIT00330/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/07/16/20030716BIT00330/wkr0002.pdf