Inbjudan till ICA Gruppens presentation av delårsrapport för andra kvartalet

ICA Gruppen publicerar sin delårsrapport för andra kvartalet 2017 onsdagen den 16 augusti 2017 och bjuder med anledning av det in till en press- och analytikerträff.

Plats: Tändstickspalatset, Västra Trädgårdsgatan 15, Stockholm.

Tid: Kl. 10.00 onsdagen 16 augusti 2017

ICA Gruppens vd Per Strömberg och CFO Sven Lindskog presenterar delårsrapporten och besvarar efterföljande frågor. Press- och analytikerträffen webbsänds och går att följa på http://www.icagruppen.se/investerare

Direktnummer för deltagare på telefonkonferensen

SE: +46 (0)8 5050 3050

UK: +44 203 655 1001

Kod: 1839741#

En inspelad version av webbsändningen kommer att finnas tillgänglig på hemsidan. Presentationen kommer att hållas på engelska. Anmälan kan göras på ir@ica.se.

ICA Gruppens delårsrapport för Q2 kommer att publiceras kl. 07.00 onsdagen den 16 augusti 2017.