Inbjudan till presentation av delårsrapport

ICA Gruppen publicerar sin delårsrapport för januari-mars 2014 onsdagen den 7 maj 2014 och vill med anledning av det bjuda in till en press- och analytikerträff.

Var: Tändstickspalatset, Västra Trädgårdsgatan 15, Stockholm

När: onsdagen den 7 maj 2013 kl 10.00

ICA Gruppens VD Per Strömberg och tf CFO Merlin Poljak presenterar delårsrapporten och besvarar efterföljande frågor. Press- och analytikerträffen webbsänds och går att följa via länk på www.icagruppen.se/investerare alternativt på telefon, nummer +46 8 50 55 64 74. En inspelad version finns därefter tillgänglig på hemsidan.

Anmälan görs på ir@ica.se.

ICA Gruppens delårsrapport för januari-mars 2014 publiceras kl 07.00 onsdagen den 7 maj 2014.

ICA Gruppens presstjänst, telefon: 010 422 52 52

ICA Gruppen AB (publ) är ett av Nordens ledande detaljhandelsföretag med cirka 2 400 egna och handlarägda butiker i Sverige, Norge, Estland, Lettland och Litauen. I koncernen ingår ICA Sverige, ICA Norge och Rimi Baltic som i huvudsak driver dagligvaruhandel, ICA Fastigheter som äger och förvaltar fastigheter samt ICA Banken som erbjuder finansiella tjänster till de svenska kunderna. I koncernen ingår även de helägda portföljbolagen Forma och inkClub, samt de delägda portföljbolagen Cervera, Hemtex och Kjell & Company. För mer information se www.icagruppen.se