Ny modern ICA Kvantum-butik i Falkenberg

Ny modern ICA Kvantum-butik i Falkenberg Torsdag den 20:e november öppnar ICA Kvantum i Falkenberg. Butiken är 4 000 kvadratmeter stor och handlaren heter Ulf Persson. Butiksöppningen innebär 50 nya jobb i Falkenberg. - Jag ser fram emot att få driva ICA Kvantum Falkenberg och jag och min personal hoppas att våra kunder kommer att uppskatta det breda sortimentet och vår stora satsning på färskvaror, säger Ulf Persson. ICA Kvantum i Falkenberg kommer att erbjuda ett brett sortiment med färskvaror, husgeråd, media, böcker, hygien- och kosmetikaprodukter samt tjänster via ICA Kundkort och ICA Banken. För ytterligare information: Ulf Persson ICA-handlare Kvantum Falkenberg Telefonnummer: 0346 48702 ICA AB är Nordens största detaljhandelsgrupp med drygt 40 000 medarbetare och 3 000 butiker i Skandinavien och Baltikum. Tillsammans med Statoil äger och driver ICA dessutom 1 300 Statoil-stationer i Skandinavien. ICA ägs till 30 procent av ICA Förbundet Invest AB, till 20 procent av norska Canica AS och till 50 procent av holländska Royal Ahold N.V. Genom Royal Ahold är ICA-koncernen en del av ett världsomspännande detaljhandelsnät. Mer information finns på http://www.ica.se. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/20/20031120BIT00110/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/20/20031120BIT00110/wkr0002.pdf