Nu ansluter ytterligare ett fackförbund till iCentrex - Välkommen HRF!

Tidigare har Hotell- och restaurangfacket (HRF) arbetat med en traditionell växellösning och med ett Contact Center, som både började bli till åren och upplevdes som onödigt komplicerad att administrera. HRF sitter geografiskt utspridda på åtta olika orter ute i landet vilket ställer krav på att lösningen måste vara enkel att hantera och möjliggöra ett platsoberoende samarbete.

Med en ambition att erbjuda sina medlemmar ännu snabbare och mer professionell service så har HRF letat efter ett mer modernt alternativ. HRF efterfrågade då bland annat en modern lösning som är mer flexibel, snabbförändrad och trevligare att arbeta med.

Vi har fått känslan och uppfattningen att iCentrex är en leverantör
som står på tå och ligger i framkant att driva utvecklingen

Martin Hedman, IT-chef

Med dessa ord sagt ser vi nu framemot att erbjuda en driftsäker, smidig och modern kommunikations- och samarbetslösning till ytterligare ett fackförbund.

Om Hotell- och restaurangfacket

Hotell- och restaurangfacket (HRF) är fackförbundet för anställda inom hotell, restauranger och nöjesanläggningar. Vi är en demokratisk organisation, vilket innebär att det i grunden är medlemmarna som bestämmer vilka frågor föreningen ska driva. Vi kommunicerar vanligtvis med våra medlemmar i vår medlemservice - främsta kommunikationskanalen är genom telefon.

Om iCentrex

iCentrex levererar kommunikations- och samarbetstjänster till företag och organisationer. Vi levererar molnbaserade tjänster inom telefoni, företagschatt, konferens och Contact Center med lokalt språk i hela Norden. Vi utmärker oss med hög kvalitét, enkelhet och ett personligt engagemang.

iCentrex är ett entreprenörsdrivet företag under stark tillväxt som är den engagerade och driftsäkra utmanaren på marknaden.