Intellectas koncernchef ökar sitt aktieinnehav

Intellecta AB informerar om att koncernchefen ökat sitt aktieinnehav i bolaget.

Yann Blandy, VD och koncernchef, köpte 3,862 aktier den 11 november och äger nu 42,582 aktier i bolaget, motsvarande ca 1 % av antalet utestående aktier.

Yann Blandy, vd och koncernchef Intellecta AB
010-212 20 35, 070 716 17 31, yann.blandy@intellecta.se

Lotta Boman, informations- och kommunikationschef Intellecta AB
010-212 23 45, 070 735 0702, lotta.boman@intellecta.se

Intellectas mission är att öka våra kunders konkurrensförmåga genom att erbjuda spjutspetskompetenser och innovativa kommunikationslösningar. Genuin affärsförståelse, thought leadership, kreativitet och innovation samt prestation driver vår mission. Vi är cirka 350 konsulter i Sverige, Danmark, USA, Österrike, Bulgarien, Moldavien, Ukraina, Brasilien och Kina.

Vision – We are Northern Europe's Most Talented and Best Performing Communications Advisors. We offer our customers and people the strength of our network combined with the edge of specialized agencies.
www.intellecta.se