Image Systems AB flyttar rapportdatum för första kvartalet 2014 samt årstämman till den 20 maj

StyreIsen i Image Systems har beslutat att publiceringsdatum för kvartalsrapporten för perioden januari- mars 2014 flyttas till den 20 maj. Även årsstämman flyttas till den 20 maj kl 14.00 i bolagets lokaler på Telefonvägen 30 i Hägersten.

Det tidigare plannerade datumet för publicering av kvartalrapport och årsstämma var den 6 maj.

Image Systems AB (publ)

Frågor besvaras av:
Hans Isoz, VD, telefon 070-623 40 48, e-post
hans.isoz@imagesystems.se

Image Systems är ett svenskt högteknologiskt företag och en ledande leverantör av produkter och tjänster inom högupplöst bildbehandling. Genom att ständigt utmana marknadens koncept och istället erbjuda nya och mer effektiva lösningar hjälper vi våra kunder att nå ökad framgång i sina affärer. Företaget vänder sig till ett antal branscher globalt och verksamheten bedrivs i två affärsområden, RemaSawco och Motion Analysis. Image Systems har cirka 70 anställda på kontor i Linköping, Nyköping, Västerås och Sundsvall samt i Norge. År 2017 omsatte koncernen 134 Mkr. Aktien är noterad på Nasdaq Stockholmsbörsens Small Cap lista och handlas under tickern IS. För ytterligare information besök vår webbplats www.imagesystemsgroup.se