IMPACT COATINGS BJUDER IN TILL STRATEGIPRESENTATION

Impact Coatings bjuder in investerare, analytiker och media till en presentation av bolagets uppdaterade strategi. Presentationen äger rum via webcast/telefonkonferens den 26 september 2018 kl 14.00.

Syftet med presentationen är att ge mer detaljerad information om Impact Coatings uppdaterade strategi, vars inriktning sammanfattades i den senaste delårsrapporten. Presentationen är på engelska och avslutas med en frågesession. Presentationsmaterial kommer att publiceras på bolagets hemsida den 26 september kl 8.30.

Länk till webcast: https://digital.vevent.com/rt/fronto2~impactcoatings-180926

Deltagare via telefonkonferens, som ges möjlighet att ställa frågor, ombeds att i god tid före presentationen förregistrera sig via följande länk: http://emea.directeventreg.com/registration/4636857 (för vissa webbläsare kan det fungera bättre att kopiera länken till webbläsarens adressfält). Konferens-ID: 4636857. Efter genomförd registrering skickas ett bekräftelsemail ut till angiven mailadress vid registreringen.

Peter Högfeldt, VP Marketing
E-mail: investors@impactcoatings.se

Om Impact Coatings AB

Impact Coatings utvecklar och levererar världsledande teknologi för industriell PVD-beläggning med inriktning mot bränsleceller, dekorativa, metalliserade och reflektorapplikationer. PVD är en metod att i vakuum framställa tunna skikt av metaller och keramer – ytbeläggningar som maximerar prestanda och hållbarhet. Impact Coatings marknadsför beläggningsmaskiner under varumärket INLINECOATER™ och beläggningar under MAXPHASE™.

Bolagets aktie handlas på Nasdaq First North (Nasdaq OMX Nordic). Certified Adviser är Redeye AB.