Rättelse

Styrelsen för Implementa Hebe AB (publ), org nr 556581-9272, har upprättat ett emissionsmemorandum avseende nyemission med företräde för aktieägarna med teckningstid 9 oktober till och med 23 oktober 2017.

Pressmeddelande rörande nyemissionsmemorandum utgiven 2017-10-09 innehöll en felaktig hänvisning. Följande hänvisning gäller:

Memorandumet och anmälningssedel går att beställa via Mangold Fondkommission AB, Emissioner/Implementa Hebe AB, Box 55691, 102 15 Stockholm. E-mail: ta@mangold.se. Telefon: 08-503 015 95 Fax: 08-503 015 51. Hemsida: www.mangold.se

Memorandumet och anmälningssedeln kan även beställas på info@implementa.se, via fax 046-12 37 60 eller per post till adressen: Implementa Hebe AB, Odarslövsvägen 50, 224 82 LUND. Hemsida www.implementa.se

Tel: 0732-06 45 00, fax: 046-12 37 60

Implementa Hebe AB säljer solenergiprodukter och tillbehör till privat- och företagskunder. Bolaget har även patent och produkter inom magnetismbaserad nanoteknologi och LifeScience. Bolaget är listat på Nordic MTF. Visionen är egna produkter inom förnyelsebar energi samt uppbyggnad av ett entreprenöriellt innovationshus på den egna fastigheten nära MAX IV och ESS-anläggningarna i den expansiva Lundaregionen i södra Sverige.