Industrifonden säljer aktier i ISEC Intelligent Security AB

Industrifonden säljer aktier i ISEC Intelligent Security AB Industrifonden har sålt 42.000 aktier i ISEC Intelligent Security AB. Efter försäljningen äger Industrifonden 42.000 aktier, motsvarande 4,8 procent av kapitalet i bolaget. Ytterligare upplysningar lämnas av Göran Ohlsson, investeringsansvarig Industrifonden, tel 08-587 919 00 Industrifonden erbjuder tillväxtkapital, kompetens och nätverk till framtidsföretag i hela Sverige. Med över 20 års verksamhet och ett förvaltat kapital på drygt 4 miljarder kronor är vi en av de största och mest erfarna aktörerna på den svenska riskkapitalmarknaden. Industrifonden investerar i små och medelstora företag i de flesta branscher. Vi erbjuder flera olika finansieringsformer - allt från rena projektlån till ägarkapital. www.industrifonden.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/05/20011205BIT00880/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/12/05/20011205BIT00880/bit0002.pdf